Bäste Sophie :)

Vaknade tjugo i tolv av att Sophie ringde idag... piiiiinsamt! Vi skulle ju till Karlskoga och jag hade ställt klockan för att vakna i tid. Det fungerade dock inte så bra.

Anyway, snabba ryck sen kom vi iväg någon gång efter tolv! Vi gick en kortis och kikade i stan, käkade lite, sen åkte vi till ÖoB, gick in på Elgigantus, sen till Maxi. Blev en hel del kirrat till den välkända julaftonen som är på ingång med stora steg! ;)
När vi kom hem satt vi och pratade skit en stund och vi blev aströtta båda två! ;o          efter en stund skulle min fina lille vän åka hem och paketera in sina saker. Efter kvällsmat och lite kaffiii fick jag sms av Lindelilinda så vi gick ut en sväng. Hamnade på någon fest men jag gick rätt snart igen då jag inte alls kände mig fräsch... "Ser det ut som att någon bryr sig? :D" Frågade en av killarna där mig, haha, inte dom kanske, men jag... med huvudvärk och grejer, nej tack. Nästa gång så! :) 
Kom hem, kikade färdigt på en film som vi hade börjat kika på innan jag gick. Rolig var den, kan den ha hetat Bröderna Karlsson, eller Karlsson och Karlsson? Något liknande... xD    kul varen iaf! (y)


"forever young, I wanna be forever young"
Bara... bara... åh, bara gå och lägg dig!


Nattinatt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0