!! :D

Stack ut och gick med Linda en sväng, mycket roligt! Vi är lite udda, hon och jag. Vi förstår nog sånt knäppt som ingen annan riktigt begriper och kanske till och med tycker är rätt så sinnessjukt. Men kul har vi, med röda pingviner och blåa isbjörnar. Med våra förtrolighetssamtal. "Det är vinter va." "Jag ska bara ringa ett samtal." Kan nog komma på mycket mer än så! ;)    Tack för det i alla fall, mycket skoj, måste göras igen! :D
Anyway! Eller... i alla fall! (om ni är mer svenska än engelska) . Jag ska till Örebro imorgon, vi åker klockan tio, VARFÖR sitter jag fortfarande vaken?! No clue. Kanske för att jag verkligen inte känner för att sova? Var så lugn, imorgon bitti känner jag mer för det... Ser för övrigt hemsk ut i ansiktet, förmodligen på grund av kylan. :)    (Neeej, jag är inget duktig på att skydda mig och min hy från den!)


Örebro som sagt, imorgon, med mina bästa. Eller ja, Sophie ska inte med för hon är sjuk. Ska tänka på dig hela dan! <3  
Sen finns det ett annat litet hörn att ta tag i också... Det blir en annan dag. :) 

Nu ? Ska jag sluta skriva bara för att det är kul, utan faktiskt ta och lägga mig... inte för att sova så klart, utan för att läsa! :D    

Min bror fyller för övrigt femton snart, helt sick! Han som var så liten nyss... älskar honom oavsett :)<3


SLUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0