Frisk och kry igen ! :)

Ja, lyckades ju dra på mig något skit så dagen igår var inget rolig... tur att Marie var här en sväng innan det blev allt för illa, för det var mysigt! :)

Skulle ju ha följt med Sophie iväg på någon fest men så blidde det inte... xD  Låg i soffan och kikade på film istället, vilket också var helt okej. 
Idag kanske jag skulle försöka ta och hjälpa till och göra lite nytta här hemma, kanske ut och köra lite bil också. :)  Det märks, höhö. Något som jag borde ta tag i är matten, har trots allt tre delmoment som inte blev godkända på senaste provet, vore rätt gött att kunna komma tillbaka till skolan och bocka av dem på en gång. :)  Well, well! 
Nu ska jag sluta ordbajsa, för det är precis vad jag gör, och se vad jag ska ta mig till. Puss och kram :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0