God jul!! :D

Så var det julafton. Dock måste jag sova en sväng innan det är dags att ta tag i det riktigt ordentliga julaftonfireriet, klockan är trots allt bara ett.. ;)

Men jag fick starta julaftonen med att bli lite lurad, av mina älskade päron. xD         Ringde ju häromdagen och bokade in mig till riskettan, duktig som jag är. Trodde jag.... Jag var redan inbokad, men hon som sitter i kontoret och fixar med sådant hade fått klara instruktioner från min pappa att bara hålla med och låtsas att hon bokade in mig DÅ. Och jag som trodde att jag hade tur när hon "precis hade en plats kvar..."

Haha kul var det, jag älskar er kära föräldrar men ni är allt bra knäppa! ;)

Nu... ska jag bara skriva klart med Louise på fb, sen ska jag lägga mig och natta kudden. Puss på er, och god jul alla tomtar! :D<3

Kommentarer
Postat av: Sophie :)

Haha, ja du har att luriga föräldrar du :D hihihii<3

2010-12-24 @ 10:14:21
URL: http://ettlivsomblondin.blogg.se/
Postat av: emma

God jul!

2010-12-24 @ 19:55:41
URL: http://lovedcats.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0