I'll be free, I'll be free, I'll come home to my country...

Träffade mina skruttar idag, Cissi, Sophie och Micke! :)<3

Gick först och käkade med giiirlsen medan Micke var hemma hos Cissi och förberedde hennes julklapp. Gött vare, och roligt var de! Sen var vi på väg hem till mig, men vände när jag fick ett sms om att Micke var klar och ville ha sällskap. Så vi gick dit istället och sysselsatte oss med kaffe och kakor/godis som Cissi hade bakat. Mums! Det är alltid lika roligt att träffa er och jag blir alltid lika glad! =)

För att vara lite mindre rolig, så kan jag även berätta att i skolan idag var det ungefär... 99% skitsnack och 1% arbete! ;)   Fanns inget att göra, ;o      dessutom finns det preciiiis lika mycket imorgon men inte kan jag ta sovmöra för det, eftersom att dagen börjar med en mattelektion som jag tänkte va med på... ahja, blir nog bra. :) 

Nu ska jag ta och kika lite på fällorna som går på tv, lyxfällan och byggfällan. Tjihooooo! :D

 

Nattinatti :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0