Min lediga dag! :)

Skräll att du fortfarande ligger och sover! Kläckte min söta lillebror ur sig när han kom hem efter att ha slutat. Shiiit, klockan måste vara hur mycket som helst var min första tanke, men den var bara strax efter elva. Han slutade ju tidigt den lille muppen, så jag låg kvar i en timme till. :) 

Kallt som fan idag (ah jag brukar inte svära, men vid -20 tycker jag att jag får det...) så det blir till att stanna inne så mycket som möjligt. Ska dock iväg och köra senare men det blir nog bra. ;)        Innan dess tänker jag dricka upp mitt kaffe och sedan dra igång med städ. Tvätten däremot får tydligen vänta, eftersom att det inte går att köra stora maskiner som tvätt och tumlare då. Kanske blir för mycket att göra för lille huset så att jordfelsbrytaren går eller något? Hur som helst ska jag inte köra de maskinerna idag. xD Får väl sortera lite istället så det bara är att slänga in allt när det nu bestämmer sig för att inte vara så griskallt...

Men idag är det egentligen en sådan där dag då jag hellre skulle sitta med en kopp kaffe hela dagen och prata skit med några vänner. Ahja, det får bli på jullovet istället. :)  

Snart, snart ska jag ta tag i allt... bara en liiiiiten stund till. xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0