Så var det äntligen lov.

Dock en kall start på det! Känns som om jag fryser var jag än befinner mig, var väldigt skönt att träna förut och känna sig riktigt genomvarm i ungefär en timmes tid! Ska väl alldeles snart lägga mig under täcket och sova, där är det i alla fall varmt och gött. 
Men just nu har jag suttit och läst en stund, en mycket givande bok av Niel Strauss. =)     Snacka om att den är proppfylld av beteendevetenskap, psykologi, kommunikation och så vidare, alla sådana bitar som jag faktiskt är intresserad av. :) Det värsta är att jag börjar misstänka att det som står däri är sant! 

Men men, imorgon är det torsdag. Jag hoppas på lite varmare väder då! Eller ja... det var nog för mycket begärt, men lite mindre kallt i alla fall? Ska nämligen ner på stan har jag tänkt mig, för att kika lite, innan det är dags att runt tvåsnåret bege mig hem till lilla Amanda för lite julmys! :D 

Sen på kvällen blir det julstök och mys med familjen här hemma, inte dumt alls. Jag gillar julen, särskilt eftersom att jag slipper stressen kring den då min familj är rätt cool när det gäller sådant. 

Men nu. Sova som sagt. Snart i alla fall.
God natt! :D


Kommentarer
Postat av: neli

taggad inför imorgon? =)

2010-12-23 @ 13:34:41
URL: http://simplyneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0