(8) Honey, honey how he thrills me

Helgen har varit kanon! Först kom Cissi och Micke som sagt på besök, mycket trevligt som alltid! Vi satt och pratade lite om allt och ingenting, var härligt att träffa er igen. :) Över en kopp kaffe, lite glass och pepparkakor flög ett par timmar iväg.

När de hade gått dröjde det inte förrän Emma kom hit, kan säga att nerverna började dra igång då. Skulle trots allt iväg och träffa människor jag aldrig en sett förut! Att Emma och Adam dessutom hade planerat en form av blind date gjorde mig inte mindre nervös... ;)  I alla fall! Jag valde kläder för kvällen och Emma var domare. Det blev ett par vita leggings, knästrumpor, vitt linne och en stor svart tröja med vida ärmar. Jag var nöjd och det blev godkänt! Hihi! :)

Vi åkte iväg och nerverna lugnade sig väl till och från, när vi kom hem till Adam var bara han där än sålänge så det var ju lugnt. Sen kom resten också, vi käkade lite kiiinamat och pratade. Än så länge var jag rätt så tyst och spanade mest in läget. Tack för maten, det var supergott!
Så drog det igång med musik och vi sprang in och ut från balkongen, etc. Mycket trevligt var det, helt klart en av de bättre festerna jag har varit på! Det dröjde inte länge innan även jag vågade prata litegrann, folket var trots allt inte farliga. ;)
Men det där med blind daten då?
Jag säger inte så mycket mer än att jag vill påstå att det gick riktigt bra, långt över förväntan! :D (a)  

Så ni som har bidragit till att den här helgen blev en av de bättre på länge, tackitack! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0