Äntligen, äntligen, äntligen HELG!

Som jag har längtat! Som jag sa till mamma, varenda jäkla morgon har jag varit så fruktansvärt trött.. och varje förmiddag, eftermiddag och kväll! Kort sammanfattat har jag nog mest varit trött hela tiden. Att få sova några timmar extra imorgon blir verkligen guld värt. :)

Imorgon bär det iväg till Karlstad för att titta på Hockey tillsammans med Emma, Victor och Adam. Blir nog roligt, men jag och hockey, rimmar det?! xD  naej... hihihi ;)  Blir nog skoj iaf! :D
sen efter det vet jag inte exakt vad som händer, men jag antar att det märks. ;)

nu då?! :D nu är det fredag, jag ska sitta här med datorn och baaara slappa en stund till. ;D      sen är det mat, och tv och sova.

:D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0