dub-i-dub-i-dub-i-dub-dub-dub

Hah, Me & My är för söta, minns när jag var liten och såg några tjejer uppträda till dem på småstjärnorna! :)

Nu sitter jag här hemma, ungefär tjugo minuter till sen är det dags att bege sig iväg till bilskolan, IGEN! Teorikurs ;)   Var där tidigare och körde, gick ganska bra. Har lärt mig liiiite till och det är aldrig fel. Till våren blir det nog ett litet rosa plastkort! (a) 

Ikväll blir det troligen bara till att sitta framför tv:n och längta tills imorgon eftermiddag, då det är helg igen. xD  Usch, det där lät deprimerande, men jag är rädd att det är så det är! ;o    

jag ska inte göra något förhastat, något dumt... jag tror jag blir galen på detta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0