En ny helt vanlig måndag :)

Eller ja, nästan. Måndagen efter första advent och det ger mig ångest! Det är snart jul, folk spelar julmusik i skolan och det är adventsstakar överallt. Jag brukar tycka att det är otroligt mysigt men nu känns det mest jobbigt. Har ingen aning om varför, kanske för att det är en bekräftelse på att det är kallt och vinter på riktigt nu? Sommar, sommar, det dröjer inte... Det är som det är.

Funderar på att sätta mig och plugga lite nu, har faktiskt fått ny energi till det då jag upptäcker att det faktiskt finns en del jag vill läsa på universitetet. Dessutom är det så skönt med plugg, det enda jag riktigt orkar tänka på. xD

Vädret på tv:n just nu gör inte saken bättre... han står och babblar om att det är kallt, att man ska ha mycket kläder på sig, att det blåser mycket... bläh!

Nej som sagt så blir det lite plugg nu! Tjao! ;)

Kommentarer
Postat av: Cissi Sageland =)

Linda, du kommer snart på vad du vill studera! Och du vet, tröttnar man på att jobba med något så kan man alltid hitta på något annat! =) Du kommer få göra miljoner olika val i livet så de är dags å börja slappna av lite å njuta av julen tycker ja! =) <3

2010-11-30 @ 12:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0