Hej och hå farbror blå :)

Skola, bowling med småttingar och en förkylning på det. Dagen har ändå varit ganska bra! :)

Skolan flöt på som vanligt, inga bekymmer där inte. Efter skolilolan hann jag hem en kort stund innan det var dags att ge sig iväg till församlingshemmet och plocka upp en hög miniorer för att gå iväg och bowla! Hej och hå vilket stå det var, men så klart väldigt roligt. Väl på plats gick det relativt smidigt att få igång dem och sedan var det inte så mycket för mig att göra mer än att vara där och så. Men dom barnen lär mig något varje vecka, känns det som!
Vid sju när alla hade blivit hämtade så stack jag iväg till gymmet för att träna med Frida. Vet inte om det var värt det, orkade ingenting på grund av att jag började känna av en förkylning under eftermiddagen. Nu har jag så ont i halsen att jag funderar på hur illa det ska bli!

Well well... dags att sova snart då det är skola imorgon igen. :)       Hare gött!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Sv; aah har läst när du gör som jag vill, men inte alla får ligga ^^ haha han är grym !

2010-11-09 @ 23:19:46
URL: http://martnellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0