Helgen! :D

Den har gått alldeles för fort, det är sant! Men shit så roligt jag har haft. :)

I fredags hände det inte särskilt mycket, gick och la mig relativt tidigt med tanke på att jag faktiskt behövde gå upp i tid igår. Igår ja, gick upp runt halv elva (om nu det är i tid?) och käkade frukost. Sen hann jag och mamma faktiskt med en promenad över stan, sen hem och hoppa igenom duschen. Efter att jag hade käkat ringde Emma och en stund senare hoppade jag in i bilen och vi var på väg emot Karlstad. Jag, Linda, har varit och sett på en hockeymatch! Det är inte illa. xD  Roligt var det i alla fall, över förväntan. Det slutade till och med så att jag stod och hoppade och var nervös, hihi. Det slutade med att Frölunda vann över Färjestad med 3-1, det kan man väl unna dem... :)
Hemma i stan åkte vi hem till A och satt där och hade trevligt. Tidigare än väntat var det dags att åka hemåt, eller ja... jag åkte inte hem utan följde med V hem. Kom hem först idag, runt kvart över två någon gång tror jag. :)  Tack för en supermysig helg, det hade inte kunnat bli så mycket bättre!

Nu sitter jag här, nyduschad och go. Gnäller lite tyst över att helgen är slut, men försöker att se det som så att det inte dröjer tills nästa. Sen säger det väl swoosch, så är det lov! :D

 

Peaceout! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0