Lill-lördag! :D

Yesyes, idag är det onsdag! Mer än halva veckan är avklarad, fast jag tror att det är den segaste veckan ever...

Idag blev det inte mycket gjort i skolan, lite matte och lite annat. Eftersom att tanken var att vi skulle ut på praktik dessa dagar, så finns det inte mycket teori kvar att ta sig igenom. Ser ut som att en annan kurs påbörjas redan nästa vecka, vilken det blir märks!

Träning idag för första gången på en vecka. Var faktiskt riktigt gött att köra ordentligt! Dessvärre vaknar jag troligtvis upp och har ont imorgon, men den smärtan tar vi då. Den dagen, den sorgen som man brukar säga.

Nu ska jag sätta mig och kika lite på tv, innan det är dags att höppe i säng. Peaceout! :D



 - written on the pages, is the answer to our never ending story.


;$<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0