Lillördagskvällen :)

Yepyep, dagen har varit väldigt bra! :D

Startade med att jag vaknade mycket tidigare än planerat, ja hör och häpna! Hade väl tänkt att sova till bortåt tolv i alla fall, och vaknade första gången tio i åtta... då vägrade jag att gå upp, men när jag vaknade halv tio och inte kunde somna om igen så gav jag upp och steg ur sängen, ner till köket för att käka frulle. Blev till att läsa tidningen en bra stund, innan Emma ringde! :D   Hoppade in i duschen, plockade lite här hemma, sen kom hon och hämtade upp mig. Vi gav oss iväg till LIDL och fixade lite mat och snacks. (a)

Sen satt vi här hemma hos mig, vi pratade och skrattade, såg på vänner och grillade marshmallows över värmeljus. Det var nästan så det kändes sorgligt när hon skulle åka, men så var det. Jag var ändå tvungen att packa träningsväskan. Kring halv sex snurrade jag och min far iväg till strand för att hämta upp Sara och Mia, och for sen iväg till Björneborg. Passet idag kändes tufft, vet inte om det var det, eller om jag inte fuskade lika mycket som vanligt, eller om det beror på pencilinet jag går på. Ja, urinvägsinfektion, yippiie!
Men det spelar ingen roll, spelar ingen roll i skymningslandet! För roligt hade vi! :D

Dagen för övrigt har varit proppfylld med tankar, av alla olika möjliga konstiga slag. Både på gott och på ont, så klart. Det kanske är bra att ha sådana dagar ibland, då allting bara rensas. Det kanske blir samma effekt som när man chock-klorerar en pool? Eller som när man dammsuger ett rum som ... inte har blivit besökt av en dammsugare på ett tag. Asch, ni fattar. Vad man än kan tro, så tror jag att mina tankar idag mest har bidragit till något positivt, även om de inte var så positiva hela tiden.. x)

Imorgon då, ja då är det skola igen. Klockan två ska jag till bilskolan för att övningsköra, och vid halv fem är det teori igen. Blir väl en okej dag, måste jag säga. På fredag får jag min dom, då är det utvecklingssamtal. Haha, eller dom och dom, men jag får veta hur jag ligger till iaf. Och det hoppas jag ser bra ut! ;o

Nu måste jag sova, annars kommer jag aaaaldrig upp i tid imorgon. Och det blir aldrig väl. :)

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0