löööördag :)

någon gång är det väl dags att växa upp, även för min egen del. :)

Idag har varit en helt okej dag! :)    Vaknade kring elva, åkte iväg för att kika på ett par bilar! Ford Ka om det säger någon av er någonting. ;)  supersöt bil verkligen, hoppas att det blir som jag vill nu. (a)

Resten av kvällen har vi spenderat hemma hos morbror och hans sambo, antar att det är dags att åka hemåt snart. I mörkret och halkan ska jag passa på att övningsköra lite, känns smått otäckt men o andra sidan kan jag inte tänka mig att pappi skulle låta mig köra där han inte tror att jag behärskar det. =)

Imorgon äntligen, ska jag få träffa min Sophie! Vi har en del att prata igenom verkar det som, så det kan bli en lång dag med henne och förhoppningsvis både en och kanske två koppar kaffe. Inte dumt! Dessutom saknar jag dig ju, lille plutt <3

Usch vad jag har hunnit tänka mycket idag, det är inte hälsosamt. Får ta tag i det till veckan.

Ha nu en fortsatt trevlig helg , det tänker iaf jag försöka med! :D

Kommentarer
Postat av: Sophie :)

Hihi, men dom är ju söta, en Linda bil?! :D

Saknar ju dej med! Ska sussa nu så att vi ses snart ;D<3

2010-11-28 @ 03:11:25
URL: http://ettlivsomblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0