Måndag . =)

Yess, måndagen är klar, då är det bara resten av veckan kvar! :D

Eller ja, över är den inte då klockan bara är ungefär kvart i sex. Men att gå upp tidigt och pallra sig iväg till skolan i kylan och mörkret är det värsta med dagen och det är avklarat för idag. Fick sluta en halvtimme tidigare idag så jag åkte hem fort som attan och har städat som bara den! :D     Kaninburen först, sen mitt eget rum. Nu har jag suttit och pluggat en stund, haha det låter ju nästan som om jag är ambitiös. ;)

anyway...

Resten av kvällen blir det endast till att slappa! Tv och myspys, kanske skulle äta något också. Däremot ska jag gå och smörja in händerna nu så de inte torkar bort! :D puss och kram :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0