Och helgen drog igång med en rivstart!

Jajjamänsan, för igår kväll hade jag räknat med en lugn kväll men plötsligt kändes det mycket roligare att fråga Sophie om vi skulle ses en sväng. Så hon kom hem till mig så satt vi här hemma, drack kaffe och åt pepparkakor! :D  Snackade mycket skit också, såklart... ;)     Efter ett tag tyckte Sophie att det var dags att åka hem, men en liten genväg över stan ville hon allt hinna med. Då tänkte jag att jag kunde följa med på den genvägen, som för övrigt blev på en timme... xD    Kul var det i alla fall, tycker dock att folk i Kristinehamn skulle kunna vara ute och åka lite mer en fredagkväll! ;)

Klockan ett ungefär var jag hemma, tog mig lite att käka och gav kaninen vatten och mat innan jag traskade uppåt till min säng. Somnade väl runt två och idag vaknade jag av att Emma ringde och väckte mig! Klockan var då halv ett, så det var väl lika bra, hihi! Pratade lite om ikväll, jag tror att det blir urkul! :D

Om en liten stund kommer Cissi och Micke hit och dricker kaffe med mig, ska också bli otroligt mysigt att träffa de mupparna. :)   Cissi färgar för övrigt håret i denna skrivande stund, ska bli skoj att se hur det blir! :D  

Imorgon är det fars dag vilket innebär att det blir en lugn dag med familjen. Städ och tvätt och övningskörning kanske, men ingenting mer avancerat än så.

Kiiiiissssses and hugs! :D


- Det är inte kvantiteten som räknas utan kvaliteten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0