Så var det fredag igen och veckan har tagit slut :)

Rätt gött faktiskt, ska bli skönt att få sova imorgon. Dessutom blir det till att övningsköra, förhoppningsvis, vilket känns kanonkul! :D   Blir allt säkrare och säkrare bakom ratten, tycker att det känns mindre och mindre onaturligt. Haha. ;) 

Utvecklingssamtal idag, gick väl rätt så bra. Ligger till som förväntat i alla ämnen, vilket ska bli jämt lite, lite bättre innan det är betygssättning till våren tänkte jag. Hur mycket frånvaro som helst! :D  eller inte... Min mentor var lite besviken för att han inte fick sätta F en enda dag på mig, men det är väl positivt! :D
När jag ändå bubblar om skolan kan jag berätta att vi har fortsatt på kommunikationskursen idag och det är så otroligt intressant! Det är dessutom väldigt viktigt om man ska jobba med människor fram över, så är det bra att kunna kommunicera. Och det kan man väl, men man kan alltid göra det bättre. Hoppas att böckerna kommer nästa vecka! :)

Well, nu då? Vet inte riktigt. Det spörs, dags att hoppa in i duschen kanske innan det är dags att sova. Så äre!



En gång till, och jag får väldigt svårt att lita på dig... Jag trodde inte att det skulle hända men tydligen. Visa mig en förändring illa kvickt, i annat fall kan vi få bekymmer bruden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0