Så var det torsdag, snart helg...

Yesyes, vilken knasdag det har varit idag! Vaknade och var trött som vanligt ifs. Grejen var bara den att jag slutade inte vara trött när jag kom till bussen, inte när vi var framme vid skolan, inte när jag hade fått första koppen kaffe...! Jag vara bara grinig, stackars alla som var runtomkring mig!

I alla fall, någon gång gick det väl över så jag blev människa igen. Men gjorde vi så mycket under dagen ? Nej. Internet havererade en stund och min energi var väl inte på topp så att säga. Får bli mer gjort imorgon.. eller inte. xD

Idag har jag i alla fall varit på körkortsteori, vi prata om att köra på landsväg, motorväg och motortrafikled. Har kommit fram till att det inte är min starkaste sida att planera körningen, varken praktiskt eller teoretiskt. Det kommer väl, med lite träning.



Nu ska jag gå ner och ge en liten kanin mat och vatten, sen är det dags att krypa till kojs.


God natt! :D  



snaaart, snart är det helg! ;$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0