c/o Segemyhr

Fredrik Segemyhr är nog den sjukaste, härligaste karaktären jag känner till. Inte för att jag skulle vilja vara han, på några som helst villkor faktiskt, men ändå. Hans självförtroende är bra, dock inte på en sådan nivå att alla skulle ha ett sådant självförtroende utan han är självgod! Det leder till att han inte förstår hur knäpp och socialt inkompetent han är, men då lider han ju inte av det heller. Tänk om en annan skulle kunna vara sådan, jag menar om jag har en taskig period i livet då jag är socialt inkompetent, ja inkompetent när det gäller det mesta, så märker ju jag ändå av det och tycker att det är jobbigt. Sådant tänker inte han på. Nog för att han är lite jobbig, den där mannen, men ändå så störtskön!

Cilla, jag förstår inte hur hon står ut! Tillsammans med en sådan knäpp person, vad kan en normal människa som hon se i honom? Dessutom två knäppa inneboende!! Jag skulle bli galen, fast det måste vara ett spännande liv hon lever.

Anton, en så otroligt gullig karaktär. Han är bara så liten, det finns ingenting mer att säga om honom! Galen i kändisar och kändisskap. Det var jag också när jag gick i mellanstadiet! ;)

Jan-Olof, hihihihihihi! Pervers och humoristisk, att han och Fredrik fungerar ihop är egentligen inte möjligt tror jag.

Kort sagt så är det en underbar serie, jag älskar den verkligen! Jag bara tycker att den är så himla knäpp, särskilt fredrik... xD  om han fanns på riktigt skulle han nog vara en asberger eller något. xD

segemyhr alla säsonger ;D

Kommentarer
Postat av: sofia

Svar; Förmodligen cancer :/

2010-10-30 @ 12:45:40
URL: http://essedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0