Hoppet är inte ute än!

För mänskligheten i alla fall, haha. Jag och Sophie har under kvällens gång haft väldigt trevligt, vi har pratat som vanligt men även suttit och kollat in snygga och/eller vettiga människor på Facebook! Hihi, väldigt roande. Det vi kom fram till är väl att hoppet för mänskligheten inte är ute, det finns fortfarande snyggingar att satsa på trots att man är singel i detta tjugohundratio. Gillas skarpt! 
Tack sötnöt, för en väldigt rolig kväll. Mycket roligt sades, många goda chips åts och jag hoppas att det inte dröjer tills nästa gång vi ses! 

Om en liten stund, typ runt halv, så ska jag ut och övningsköra en sista gång idag. Vi ska nämligen hämta min kära lillebror och det är väl lika bra att passa på vid varje tillfälle. Jag vill ha det lilla rosa plastkortet så fort som möjligt!

Som pricken över i har jag upptäckt ett litet hål i min nya tröja, uppskattas inte!

 

Imorgon är det söndag. Vad hittar du på en söndag? :) Personligen blir det träning med Amanda och Frida, tvätt att ta rätt på och lite annat myspys. 


Catch up, let's go!




Kommentarer
Postat av: SHMS - Sarah ;)



Hoppas du får en trevlig Måndag!



Kram

Http://shms.blogg.se

2010-10-24 @ 22:56:56
URL: http://shms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0