Jag som brukar ha koll, nu är tre sidor borta!!

Det är helt galet hur jag kunde glömma det!

Imorgon när jag kommer till skolan, någon gång cirkus kvart över åtta, blir det till att snabbt kila upp och ta reda på vilken dator jag hade senast igår! Varför detta? Jo... jag skrev ett arbete inom kursen Ledarskap inom lek och idrott på tre sidor, superbra blev det också! Nu när jag tänkte fortsätta på det, så är det puts väck... Duktigt, Linda! Jag är nästan säker på att jag i alla fall sparade det på datorn, så jag hoppas, hoppas, hoppas, att det finns kvar... Annars blir någon sur! Alltså, jag skojade i alla fall inte när jag sa att jag var trött. ;)

I alla fall! Tog tio i fyra bussen på eftermiddagen, träffade lille söte Sophie när jag kom hem. Vi satt och drack kaffe, åt godis och planerade något som jag verkligen hoppas blir möjligt att genomföra! Mer säger jag inte än.. ;)  Nu, har jag skickat in alla uppgifter i svenskan som ska vara inne imorgon, historian planerade jag att skicka in men jag tror minsann att mamma ska få läsa det först så att det ser okej ut.

Det är dags att slänga in mig i duschen nu, för att sedan sova. Trött som stryk!

God natt pluttisar! :D


- Alla djur, utom människan, vet mycket väl att livets mening är att njuta av det! // Samuel Baulder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0