Lördagen den tjugotredje oktober, ca. klockan halv fyra

Nu förstår jag varför jag övningskör och inte har körkortet i handen än! Jag och pappa var precis ute och körde i ungefär en timme, visst gick det bra! Det var bara så att vi körde uppe på djurgården vilket innebär en himla massa backar och små pluttrondeller och hej och hå. Trots att det inte är mer än 5-6 grader ute, jag satt med en t-shirt och en tunn jacka, så var jag nästintill svettig när vi väl kom hem! Som sagt, så gick allting väldigt bra och det var superkul.  Men det var övningskörning på hög nivå!

Min moster och kusefin dyker troligen upp om en liten stund för att ta en kopp kaffe och så med oss nu på eftermiddagen, ska bli väldigt mysigt. Det verkar även som om mormor och morfar dyker upp om en lite längre stund, värsta släktträffen såhär på lördag eftermiddag! ;o Hihi!

Ikväll i alla fall, ska jag träffa fina Sophie. Ska bli väldigt roligt då det var längesedan nu! Finns säkert en massa nytt att babbla om, i annat fall finns det en massa gammalt då samtalsämnena aldrig tycks ta slut.
Ser verkligen fram emot det i alla fall. :)

Nu är det väl bäst att jag hjälper till att göra lite fint i vårat lilla hus innan alla kommer, så jag skriver la sen!

Tjao!

- Nuff Said, let's boogie!

Kommentarer
Postat av: Sophie :)

Ur kul! :D o massa snygga pojkvänner xD<3

2010-10-23 @ 23:49:39
URL: http://ettlivsomblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0