Nu kör vi på nytt och fräscht!

Jag har suttit och tagit bort alla tidigare inlägg, då jag känner att en nystart nog säkert är precis vad jag behöver för att orka börja blogga igen. Jag tycker trots allt att det är hur kul som helst, jag antar att jag bara har haft min tidigare design och alla inlägg och kategorier (som jag för övrigt knappt använde) lite för länge.

Skillnaden nu antar jag inte blir så drastisk, förutom att jag så snart som möjligt ska försöka få till en ny design och lite sådär. Troligen kommer jag att skriva om en massa skit i alla fall, men någon gång känns det som om man behöver börja om. Min gång var nu.

Du lever bara en gång och den gången är nu! / noice



Kommentarer
Postat av: Sophie :)

Nytt och fräscht, det gillas! :)<3

2010-10-22 @ 22:55:37
URL: http://ettlivsomblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0