Söndag, en helt okej sådan!

Träning med småtjejerna, lite besök, övningskörning och en promenad med Cissi och Micke, jag tror inte att en söndag kan bli så mycket bättre! :)

Dagen började med att jag vaknade sent, (så nu blir det jobbigt att ta sig upp imorgon...) klev upp och käkade lite frukost. Gick in och satte mig i vardagsrummet och såg på något kockprogram innan det helt hux fluf dök upp lite gäster här hemma. Fort upp och dra på sig kläder för att vara något anständig i alla fall.
Efter en kaffekopp, en stunds pratande och sådär åkte de igen och woops så var klockan två. Jag följde med pappa ut för det var dags att byta däck på bilen idag. Ett hann vi med, innan det var mat inne. :)

Efter maten stack jag iväg fort som attan, det var ju dags att träna med Amanda och Frida! Dock gick det inte bra alls, jag var trött och slö och dessutom superhungrig IGEN när jag kom hem. Man ska inte träna direkt efter att man har ätit! I alla fall så kom jag hem igen och då åkte vi ut och körde lite, jag och pappa. Det gick väl... ganska bra. Beror lite på vad man jämför med! (;

Vi kom hem vid halv sju, då smsade jag till lilla Cissi och frågade när vi skulle ses. Det slutade med att jag följde med henne och Micke ut för att rasta lille Chicko. Sen fick jag även följa med Cissi hem på en kopp kaffe. (a)
Mysipys!

Nu då, nu sitter jag här. Kvar att göra för dagen är att ta rätt på lite tvätt, slänga mig igenom duschen, ge lille kaninen mat och vatten, förbereda inför imorgon och till sist gå och sova. Klockan är tjugo över tio, hinner jag bli klar till innan elva? Skulle inte tro det, men vi ger det ett försök! ;D

God natt, sov gott och dröm om små tomtar och troll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0