Trötter :)

Lilla gulliga Amanda, that's it! Bara att finna sig i det! :)

Hösten är verkligen inte rolig! Vi kom fram till vid middagsbordet idag att allt blir tyngre denna mörka, dystra årstid, men priset tar ändå processen att ta sig upp ur sängen på morgonen! Det skulle jag vilja beskriva som vidrigt! Sen att jag tappar energi över huvudtaget är väl ingenting ovanligt det heller kan jag tänka mig. Tacka vet jag energitillskott, vitaminer och hej och hå!

Skoldagen är egentligen inte särskilt intressant, vad ska jag skriva om den? Matte, svenska, historia, matte igen. Typ. :)

Minisarna, var supermysigt som vanligt trots denna trötthet. De är ju för goa, barnisarna!

Nu på kvällen fick jag mer eller mindre en minichock. Haha, älskade Sophie du är för gullig! :)<3

Kommentarer
Postat av: Sophie :)

Ja fy, det känns nästan omöjligt o gå upp på morgnarna nu :O

Mihii, vet ja väl (a)<3

2010-10-27 @ 16:54:41
URL: http://ettlivsomblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0