Av med neggbrillorna och på med discoglajjerna!

Det finns så mycket att skriva någonting negativt om just nu, det finns så mycket som jag är trött på och skulle vilja få ett slut på, helt enkelt så skulle jag vilja förändra mycket i nuläget. Just som jag satt och tänkte rätt mycket negativa tankar så hamnade jag på en blogg där någon hade skrivit om raka motsattsen. Helt plötsligt kändes det bättre. Det är trots allt vår, snart påsklov och sen dröjer det inte... då är det snart sommar och sommarlov.

Anyway, morgondagen ser ut att bli riktigt bra. :D Skola först visserligen, men efter det är det dags att dra sig ner mot stan och boka halkan. Förhoppningsvis även några fler körlektioner och lite sådant. Efter det, när det är klart och fint ska jag träffa Micke och eventuellt Cissi också verkar det som. :) Väldigt mysigt, särskilt som det var så längesedan jag träffade Mickepicke! :)

Bör även träna lite till på muntliga nationella i svenska, men det prioriteras inte kan jag lova.

Well, well, dags att sova! Nattinatti, sov gott och dröm sött. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0