Det här med pengar och grejer.

Sitter och drömmer mig bort lite på Internet, kikar nämligen på kläder. Finns hur mycket som helst nu som passar mig och min stil, saken är bara den att pengarna inte finns. Det är ett körkort som ska införskaffas innan någonting annat och är det något annat jag ska lägga pengar på så är det träning. Det har jag trots allt fått stöttning med. ;) 

Men visst vore det härligt att en kväll kunna sitta och klicka hem hur mycket fint som helst, att helt uppdatera garderoben! Jag brukar visserligen göra det då och då, men nu var det ett tag sedan. Kom även på att det finns en del jag bör rensa ut som jag faktiskt inte alls använder längre. Hm... well, well. Det får lösa sig allt eftersom.

Nu då? Funderar på vad jag ska hitta på den här lördagkvällen, förmodligen bara ta det lite lugnt. Inte så dumt, trots allt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0