Finally!

Äntligen är jag klar med alla måsten idag, känns typ hur gött som helst. Rummet är fräscht och luktar gott (tror jag, med tanke på mitt obefintliga luktsinne är jag egentligen inte rätt person att avgöra det...), kaninburen är så fräsch en kaninbur kan bli, tvätten... ja den skulle jag kunna fixa lite mer med och så blir det om en liten stund. Har även gått igenom duschen så jag själv har blivit fräscht, kort och gott så är jag rätt så nöjd.
Min fina lillebror har tagit lite bilder på min moped, så ikväll blir det till att sätta ut en annons på blocket. Använder hellre pengarna till att kunna köra lite bil sen när det rosa plastkortet är fixat!

För övrigt så har nog resten av familjen städat nedervåningen idag också, så det är fräscht även där. Dags att tagga inför en ny vecka alltså! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0