Lov och grejer.

Äntligen är det lov, var faktiskt längesedan jag längtade så mycket efter ett lov som jag har gjort nu. Börjar inte igen förrän nästa måndag, känns lagom faktiskt. Soligt har det dessutom varit hela den här veckan, gör mig absolut ingenting om det fortsätter på det viset hela lovet och ända fram till sommaren! :)
Den här veckan... ska spenderas med fina vänner. Sådana människor som får en att vilja fortsätta kämpa dag för dag, det är de som får en att inte ge upp. :)

Dagen idag, ja den har bestått av både vanlig skola och körskola. Träffade även lilla Amanda och Frida förut en sväng, mycket mysigt. ;) Imorgon blir det till att kika på motorcyklar på stan, fira födelsedag och träffa Sandra, och henne längtar jag riktigt mycket efter!


Något som fascinerar mig samtidigt som det gör mig bedrövad, är människor som byter skepnad snabbare och mer än kameleonterna. Det är då jag börjar fundera på vad det är som är fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0