Måndag, en väldans bra måndag.

Dagen började så klart i skolan med lite religion, har kommit igång med arbetet om aboriginerna nu i alla fall vilket känns himla gött. Inte så mycket kvar nu alltså. ;) 
I alla fall, UF, ung företagsamhet var på skolan och pratade lite vilket givetvis satte griller i huvudet på mig. Starta företag, hm, intressant! Åka runt och föreläsa, alltså få betalt för att prata? Vilken grej! Eller hjälpa till med att måla, designa om på ett dagis? Organisera födelsedagskalas? Etc, etc, ni vet hur det är när det spinner igång. Tror inte det blir något med att starta företag, men tanken är väldigt kul!

Hade lite matte, sen var det dags att åka hemåt. Slapp nämligen svenskan till förmån för nationella prov, som vi lika gärna kunde träna på hemma.

Var så otroligt duktig och bestämde mig för att gå hemåt, fick sällskap av Amanda och Persson, mycket skojigt. :) Väl nere på stan skulle jag och Amanda vidare till körskolan, jag skulle möta upp Robert för att boka halkan. Var det tänk. Så var receptionen stäng. Inte okej.
Vi följde i alla fall lilla Amanda hemåt, och tog sen en kaffe hemma hos mig och pratade lite skit. Mycket trevligt måste jag säga! :)

Efter ungefär en halvtimme när han hade kilat fick jag ett samtal av Mickepicke, som var i stan en timme tidigare än väntat. xD Var bara att kila iväg och träffa honom, för att sedan träffa Sophie och lite senare även Cissi och en Micke till. Kvällen blev också väldans trevlig. :)

Med alla dessa händelser kan jag inte annat än påstå att min dag har varit väldigt bra, kunde inte ha fått en bättre måndag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0