Nästan lite valborgsfirande och cheaters på tv.

Ojoj, var ska jag börja?

Vi börjar med kvällen igår, var hur trevligt som helst! Började med att Sandra och Robert droppade in framåt kvällen, inte långt därefter dök Jeppe, Mike, Samuel och Martinsson också upp. Till sist kom även Cissi, Micke och Johan. Var väldigt trevligt hela kvällen, hoppas att alla hade lika grymt kul och jag tycker att det snarast bör göras om! :) En snygg start på valborgsdagen var det i alla fall!
Söv gött hela natten, vaknade till en gång kring halv åtta imorse men beslöt mig snabbt för att somna om. Vaknade senare av väckarklockan och ett telefonsamtal. :)

Dagen idag har varit gaanska så slapp, gillas skarpt. Tittar på cheaters som gör mig riktigt förbluffad! Har du sett det? Jag ska berätta kort om det.

Cheaters är ett program som avslöjar sådana som är otrogna mot sin partner, med lite detektivarbete, dolda kameror och lite ledtrådar så är det tydligen inte så svårt. Jag förstår för det första inte VARFÖR man är otrogen, för det andra så förstår jag inte hur man kan göra det så uppenbart, ljuga och härja. Vet inte alla att lögnen aldrig håller i slutändan? Särskilt inte när det är många människor inblandade.
Känslan inför programmet är tudelad, samtidigt som det är väldigt intressant att se så är det lite kränkande. Jag funderar på hur mycket de faktiskt bryr sig om paren som är utsatta vs hur mycket underhållning det är när de börjar bråka, slåss och härja. Skulle de verkligen värna om paren och deras känslor så skulle de förmodligen inte göra som de gör. Då är det helt andra vägar som gäller. Fungerar det att fortsätta vara tillsammans efter att någon har spionerat på en? Fungerar det att lita på varandra då? Efter den konfrontationen de gör, genom att bara dyka upp med ett kamerateam helt random när personen i fråga är otrogen. Det tror jag är dömt att misslyckas, om målet är att få paret att reparera allting och gå vidare.

Strunt samma, om det är moraliskt rätt eller inte. Det är kul, och jag tänker kika på ett avsnitt till nu ! ;) Herra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0