Påskafton :D

Har varit en väldigt fin dag, som jag skrev tidigare så käkade jag påskmat med familjen och lite sådär, har äntligen givit min lillebror ett påskägg, och dagen var väldigt bra. Senare, kom Sandra och Robert och hämtade mig, vi skulle även hämta lite fler folk, sen blev det grillning och lite fest. Var trevligt, jag blev dessutom medbjuden upp i en lägenhet på lite fest efteråt. Hann dock bara vara där en pyttestund innan jag var tvungen att sticka, men anledningen var desto bättre. Skulle ju träffa min Sophie! <3 Det var helt kanon, känns som om det var längesedan varje gång vi ses, oavsett vad.
Nu? Ingen aning. Det spörs, som en säger där jag kommer ifrån. ;)

Glad påsk i alla fall! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0