Söndag, våren, vad händer under dagen tro?

Ljudet av en motorcykel som drar igång utanför, det är vår på riktigt! Sen att det är sådär lagom varmt, att vårstädningen är på g här hemma och att det inte finns särskilt många spår kvar av vintern gör det hela ännu bättre.

Söndag idag då, sov länge till att börja med. Tror jag behövde det, dock måste jag börja tänka mig för. Kan inte hålla på att vrida runt dygnet varje helg. ;)
Idag ska jag i alla fall stöka runt i tvättstugan så mycket som möjligt för att få... lite mindre oordning där så att säga. Ska kanske även ut och ta en tur med möppisen, det var ett tag sedan nu. Utöver det ska jag kika över mitt rum, kanske behövs det dammsugas där? Dammas? Plockas iordning? 
Träning, lite, litegrann i alla fall, står på schemat. Det är ju dags att tagga inför sommaren på riktigt nu, när det är så påtagligt! Har hittat en video på åtta minuter på youtube som tydligen ska vara rätt effektiv mot magen, eller ja... det var min kära lillebror som hittade den, tänkte prova och se vad som händer! Kan ju inte bli dåligt i alla fall. ;)

Blir förmodligen en rätt seg dag idag, men det tycker jag ändå känns helt okej. Då finns det tid till att bara vara på, vilket jag inte mår särskilt dåligt av. Läsa en bok, plugga lite körkortsteori, och så vidare. Ja ni hör, det finns saker som ska göras, bara att dra igång.

Men först... ska jag bara... ;)

Kommentarer
Postat av: sanna och wilma

Ha en härlig söndag, kära du! :-)

2011-04-10 @ 16:00:26
URL: http://tobelieve.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0