Tyda drömmar?

Har tyckt att det är ganska otroligt och något som borde vara omöjligt förut, men efter nattens dröm skulle jag nog behöva någon som kan tyda dem ändå. Tänker inte ens gå in på vad som hände, och alldeles strax bör jag sätta mig och skriva ner den innan jag gör någonting mer. Så otroligt... konstig!

Vad tror du, kan man tyda drömmar? Eller är det mest... tjaffs? Otroligt? I vilket fall är det kanske värt ett försök, jag vet inte. Har haft ganska många knasiga drömmar på senaste, både knasiga, roliga, och knasiga som i inte ett dugg roliga. Mycket i huvudet? Svar ja. Kanske dags att reda ut det. ;)

Nu ska jag i alla fall börja ta tag i livet lite, städa här hemma, släppa ut en höppsiskrutt på altanen, ta hand om disk, tvätt och ja... you name it. Det är trots allt mammas födelsedag idag! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0