Alla hjärtans dag! :)

Eftersom att jag inte är tillsammans med någon och faktiskt inte ens så mycket som intresserad av någon, så har jag idag istället passat på att smsbomba mina fina vänner med sms. De betyder ju trots allt typ... hur mycket som helst för mig! :) Inte tycker jag att det behöver vara en trälig dag bara för att man är singel, nejnej. :)

För övrigt har jag sökt jobb på Maxi idag ! ;D Jädrar så coolt. ;)  Får se om de hör av sig i slutet av veckan, det var väldigt många som sökte men jag får väl hoppas på det bästa. :)
Fick även veta att jag klarade matteprovet väldans bra den här gången, så det ser ljust ut för framtiden! ;)

Snart kommer Emmsi förbi, naajsnajs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0