Dåliguppdatering.nu

Haha jag vet, har varit hur dålig som helst på att skriva men jag har helt enkelt inte orkat. Men nu ni ska jag berätta om helgen! :)

I fredags var det praktikdags så klart, var med och öppnade vilket även medförde att jag slutade tidigt. Stack iväg och tränade en sväng innan jag gick hem och myste runt lite. På kvällen kom Emmsi och hämtade upp mig, satt hemma hos henne och kollade på let's dance och Parlamentet! Supermysigt, vi måste ses snart igen. ;D

Igår, lördag kom Sophie hit på kaffe och kladdkaka på eftermiddagen, sen bestämde vi oss för att hitta på något sköj. Vi lyckades dra med oss Sandra och Clas ut på krogen och shit vad kul vi hade ! Jag citerar Sandra efter ett skrattanfall; Jag kommer fan vakna med magrutor imorgon!
Skratt behövdes i alla fall och det får man alltid med mina fina vänner. Ni är bäst ju! :D <3

Söndag, alltså idag, ska jag bara ta det lite lugnt, eller ja... Linnéa kommer hit sen en sväng, ska bli väldigt kul att träffa henne igen! :)   I eftermiddag ska jag försöka komma iväg och träna en sväng, sen blir det till att plugga matte ikväll. Det är ju trots allt prov på tisdag, iiiiiiiih... det märks hur det går. :p

Well, vad mer finns att säga? :D Ta hand om dig och ha en fin dag, and you guys are always on my mind. <3

Kommentarer
Postat av: Emmlan

Det måste vi absolut göra snuttis! :D <3<3<3

2011-02-09 @ 19:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0