Supernajs lördagkväll, jag tror jag är kär, och lite annat!

Kvällen igår var fan hur bra som helst! Sophie kom hit på eftermiddagen, vi tog en köpp kaffe med lite kex och ost när vi väntade på de andra dårarna, Cissi och Sandra. De kom de också så småningom, och efter en stund bjöd jag på lite kladdkaka med frukt, grädde och glass. Förlåt Sophie, för att du fick vänta längre än jag trodde. :( <3
Det var i alla fall hur kul som helst, vad skulle jag göra utan er? Höll på att skratta mig till träningsvärk i magen igår, var förmodligen inte långt därifrån. Som pricken över i gjorde vi även iordning en skål popcorn på kvällen! :)
Det får inte dröja så länge tills nästa gång!
Och vi känner dig bättre än vad du själv gör, så lyssna på oss! ;) <3

I natt hade jag en dröm. I had a dream! Jag drömde om en helt underbar grabb som jag föll pladask för, det var längesedan jag var så besviken över att vakna. xD Han var perfekt, trevlig och väldigt vänlig, han hade humor och såg riktigt bra ut. Jag fick kämpa lite för att få honom och jag vet faktiskt inte hur det gick! Det såg lovande ut, men man vet ju aldrig. Hoppas jag får drömma om "slutet" (eller början?) i natt...
Den där drömkillen, finns han tro? Han som är sådär... perfekt? Nah. Inte som är perfekt, men en som är så bra att man inte behöver bry sig om de negativa delarna i alla fall. Han kan väl se till att åtminstone finnas i verkligheten! ;)

Idag har jag städat. Båda badrummen och mitt eget rum, så nu är det fint. Har även skrivit CV och personligt brev inför imorgon, ska nämligen komma iväg och söka jobb! Kan ju hoppas på att det går bra för jag skulle verkligen inte må dåligt av lite extra pengar. Ska se till att plugga lite nu, sen ska jag träffa lilla Linda på en kopp te ikväll!

Sammanfattning av helgen då, hur bra som helst! Startade bra i fredags, slutar bra. Ibland har man allt bra flyt i tillvaron! ;)


Förresten ! Det är alla hjärtans imorgon, vad händer då? :D

Kommentarer
Postat av: Sophie :)

Haha, ingen skada skedd ;D<3

Du vet att om man berättar sina drömmar slår dom inte in :O har du inte sett askungen? xD

2011-02-14 @ 18:39:48
URL: http://ettlivsomblodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0