Tisdagen bara sprang iväg, onsdagen blir förmodligen inte heller särskilt långvarig.

Idag; skola, svenska, religion, matte. Matteprov, det var inte roligt! Ska aldrig mer spara något liknande till allra sist på dagen... Var så fruktansvärt trött när jag var klar, så det var verkligen inte klokt!
Han knappt komma hem innan det var dags att fara iväg till miniorerna, vi gick till kyrkan. Det var ändå helt okej, jag blev utklädd till präst och lite sådana grejer! ;)  Den stunden på en och en halv timme gick väldigt fort i alla fall, så kom jag hem. Kikade på tv, förberedde inför praktiken imorgon, slängde mig igenom duschen och wops så är dagen förbi. Kan säga att det har gått lite för fort idag, lite som 90 på en 50väg. Man hinner inte med!

Imorgon; praktiken börjar 10, slutar halv sex. Då i samma veva kommer pappa och hämtar upp mig, så åker vi iväg till träningen. Tippar på att jag är hemma runt nio någon gång, och det var den dagen. Kan inte ens hoppas på att jag hinner andas lite under praktiken eftersom att jag har lite praktikuppgifter att genomföra imorgon. Ska bli så himla roligt! Ska bland annat berätta om ekorren Stina, och så ska vi längta lite efter våren...
Så som sagt. Full rulle! Men det kan väl va gött det med ibland, bara det inte blir för mycket. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0