Dag 28; det här saknar jag

Oj... saknar sådär så det gör ont i hjärtat, eller saknar på det viset att jag inte skulle må dåligt av att få det/lite mer? 

Tid. Tidsbrist är det nästan alltid, jag önskar att jag hade typ 34 timmar om dygnet istället för de vanliga 24. Det finns så mycket man vill göra/måste göra, så det går liksom åt. :)

Pengar är det också brist på vill jag lova, det saknar jag. Men är man fattig student så är man! ;)

Sen saknar... mina vänner saknar jag alltid när det var längesedan jag träffade dem, osv. Sen saknar jag Tyson, mormor och morfars hund som dog för ett tag sedan. =/

That's pretty much it, =) kommer kanske på något mer, men då skriver jag upp det senare! ;D


Kommentarer
Postat av: L I J N A

allt bra?:)

2011-01-29 @ 23:05:29
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0