Fredag och Lördag :)

Kvällen igår var kanon! Började med att träffa Amandisen och Fridisen typ en timme, myspys. Efter det stack jag hemåt och gjorde mig iordning, hade ju sagt till Sandra att jag skulle med henne och annat folk till biljarden för att fira Marcus som fyllde 20. Så sagt och gjort, efter ett tag träffade jag Sandra och vi gick dit. Dock var det inga andra där, så vi stack hem till Sandra en stund och pratade skit, vilket också var kanonmysigt! Till sist gick vi ut i alla fall, och möttes av superhärliga människor, klasskamrater och andra. Det var verkligen fruktansvärt roligt! Vi pratade och skrattade och drack väl litegrann, ujuj. Dessutom mår jag bra idag och det är ännu bättre! :D 
Tack allihopa, görs snart om? :) Och grattis igen till Marcus, hoppas att du var nöjd med kvällen! :)

Idag vaknade jag kring tjugo i tolv, helt okej tid att vakna vid tycker jag. Drack lite kaffe och käkade ett par mackor, tittade på ett avsnitt av Parlamentet, tog hand om lite tvätt sen ringde Clas och tyckte att vi skulle gå ut och gå! :) vi sa ju det igår att vi skulle det... :)  så vi gick ut en sväng nu och pratade en himla massa skit, var längesen nu så det var riktigt roligt! :D

Ikväll vet jag inte vad som händer faktiskt, det lär märkas. En lugn kväll blir det i alla fall, det är ett som är säkert. xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0