Så var helgen slut! ;p

Sitter här, klockan står på 22:22, och dricker en kopp honungste för att få bort det onda i halsen. Helgen har varit mycket bra måste jag säga så jag kan inte vara annat än nöjd!

I fredags tog jag det rätt lugnt, lovar att jag var sliten efter praktiken... på kvällen gick jag ut med Linda en sväng, myspys!
Igår var jag till Karlstad med familjen, mycket roligt. Dock blev jag rätt sliten av det med, xD  På kvällen stack jag iväg till min Sophie, hade supertrevligt!
Idag har det varit kalas för min lillebror här hemma, efter det åkte jag iväg till Sandra. Prat och kaffe som vanligt, superhärligt!

Som sagt, jag är nöjd! Har fått tillräckligt med vila för att palla en vecka till i alla fall, så nu kör vi ! ;D

Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0