En betydligt bättre dag

... Bättre än vadå? Än en regnig och trist dag, bättre än en dag fylld av sjukdom eller bättre än broccoli? (Nej, jag gillar inte de små träden...)

Spydde lite galla igår, fick en fin kommentar av "du vet vem :)" som jag pinsamt nog inte visste vem det var.. ;$ Men kommentaren var fin i alla fall och jag önskar att jag kunde följa det exceptionella rådet fullt ut!
First of all, så var inlägget inte riktat åt en enda stackars person, second of all, så var det förmodligen himla överdrivet på sina ställen. Jag var bara irriterad, okej? Men ni vet hur det är, right? Ta det med en nypa salt, så är ni typ bäst.

Den här dagen är i alla fall givetvis bättre än gårdagen, betydligt! Praktik på dagis med massa småttingar runt mig hela dagen, träning tillsammans med Frida och dessutom lite städ. Känns riktigt bra måste jag säga!

Imorgon? Skola. Både körskola och vanlig skola, och det känns bra. Laddar, laddar, laddar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0