Första maj!

Helt galet vad tiden går fort! Om en halv månad ska jag iväg och köra halkan, sen dröjer det inte.... ;o

Kvällen igår spenderades hos Sandra och Robban, tillsammans med Sophie, Benny, Cissi, Micke och Christoffer! Mycket trevligt, och den kvällen blev betydligt lugnare.
Jaja, är det valborgshelg så är det, inte så mycket att göra åt saken eller? ;)

Nu sitter jag här med en köpp kaffe och ska snart bege mig ut i köket, pappi fyller ju år idag!

Men det är helt galet vad tiden går fort...! Det var nyss jul, nyss februari, mars... och snart är det sommar. Jag hoppas, hoppas och hoppas på att tiden fram till sommaren går lika fort som den har gjort hittills, för då dröjer det som sagt inte. Sommarlov, ett helt lov utan skola. En låååång period av värme, glass, grilleri, fina vänner, mys!
Ujuj, vad jag drömmer mig bort här, men så är livet.

Nudå? Jo, nu ska jag dricka upp kaffet, och efter det pysa iväg och göra lite vettigt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0