Halkigt värre! ;o

Igår var det dags för även lilla mig att köra halkbanan! Var hur kul som helst, lärde mig en himla massa trots att jag var himla nervös... det var ju läskigt trots allt, att inte få ha kontroll! 
Lärde i alla fall (äntligen!) känna bilen som jag ska köra på uppkörningen, känns riktigt bra! Att köra en bit hem från halkan var supernice, gick faktiskt helt okej. Fick dessutom fint beröm senare på kvällen! ;)
Efter halkisen, när vi var tillbaka i stan och jag hade konstaterat att jag levde så var det dags för en kaffe på Orion med Robert. Vi lyckades prata bort ett några timmar, väldans trevligt! 
Träffade även Cissisen på kvällen, även det var väldigt mysigt. 

Dagen idag har varit väldigt kul, men så himla trött. Kanske beror på gårdagen, kanske beror på för lite sömn och lite för konstiga mattider och könstig mat överhuvudtaget. Well... nu ska jag gå och sova så jag inte är lika sliten imorgon, för imorgon ska jag nog ut och springa om det finns tid! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0