Lillördag !

Praktikdag idag, några frågetecken blev uträttade. Gjorde en utflykt med barnen, supermys! :)
Övningskörning, näst sista lektionen innan uppkörningen... iiiih, det gör nästan ont i mig. Men vi hoppas, hoppas, hoppas på att det blir bra!

Ont i huvudet som en mupp har jag också... vet inte hur jag ska råda bot på det, kaffi fungerade iiiinte... Funderar på en springtur för att få lite frisk luft, måste bara vänta lite så jag inte får håll nu efter maten. Tvätt innan dess kanske? Well, that's an option. Sortera. Hänga. Sortera igen. Asnice! ;)

Well then, have a nice evening! :)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Det kommer gå bra med bilkörning o teori :D



Usch, sån huvudvärk hade jag också häromdagen, kaffe hjälpte inte :O inte okej xD<3

2011-05-26 @ 15:44:26
URL: http://ettlivsomblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0