Man kan inte bara plocka chokladbitarna ur kakan.

Härliga värme, kändes helt underbart ute idag! Dock var det kvavt som bara den, vilket resulterade i en skvätt åska nu på eftermiddagen. Kanske blir mer under natten? De hotar med det i alla fall, sen får vi väl se hur mycket sanning det ligger i det.
Har i alla fall varit ganska duktig och gjort lite vettigt idag! :D Dammsög och håvade i poolen, så nu är den snart riktigt fin igen. Är det varmt och gott imorgon så kanske jag rentav borde ta mig en liten simtur. ;)
Ja, som vanligt så har en tvätt blivit omhändertagen också. (ja, idag också! ;))

Imorgon är det praktik igen! :D sista dagen dock, så jag antar att den kommer att flyga fram. Ska då avsluta projektet Drömlekplatsen tänkte jag, får se hur den kommer att se ut. Wonderful! :)

snaaart, snaart, snart. det dröjer inte nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0