Så var det fredag (friday, friday)

Sådär, då var det äntligen helg igen! Veckan har varit groteskt lång, men det har så klart hänt en massa kul saker. Först och främst har jag varit mycket på praktik, så härliga barn och vuxna på det där dagiset! Jag lär mig en himla massa varje dag och jag antar att det är tanken? :)
Sen har jag varit iväg på halkbanan tillsammans med Robert och två till, det var riktigt roligt men jag var mest livrädd. xD Är så otroligt glad för att jag fick uppleva det där på halkbanan och inte ute i verkligheten först av allt. Bra, spännande och givande upplevelse! :)
Så var det avslutning med minisarna och alla barngrupper, det var så fint. De var så duktiga, och jag var så stolt!

Idag har jag skrivit nationellt prov i matte, det gick åt skogen för att vara ärlig men o andra sidan ska det lösa sig i alla fall. Ett G i betyg borde jag klara, oavsett. Vet inte om jag var för slut i huvudet eller vad som var fel, det gick bara inte alls bra. Alla regler hade fallit ur huvudet, alla bra knep och det där... lilla extra som man måste ha för att klara av något var helt obefintligt. Men det går i alla fall, det kanske blir det första provet jag inte klarar vilket i sig kan vara en upplevelse? ;)

Nu har jag ganska nyss kommit hem från en springrunda, och det var så himlans gött! Tänker inte yttra mig om hur långt jag sprang men mer ska det bli i sommar i alla fall. Målet är tvåochenhalvan på åtta, nio minuter. Lär inte vara så svårt? :) (Jaaaa, jag har superduperdålig kondis! ;))

Nu återstår bara en sak innan duschen, jag har en liten skrutt som hemskt gärna vill att jag städar hans bur... lika bra att fixa det så jag slipper dåligt samvete.
Tjao!


Jag har i alla fall lyckats landa och jag kunde ta emot mig själv ganska bra... och det var den största lögnen idag. Tack alla underbara som alltid stöttar mig igenom sådanahär dagar/veckor/månader/år! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0